If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Момчета, благодаря ви за отговорите. Общо взето се ориентирах. Аз искам колата да е с 2 врати, тъй като на мен лично ми изглежда по-добре, а и задните седалки все още няма от кого да се ползват.
Последен въпрос - има ли някакви тънкости, по които мога да разбера дали Селеспиида работи както трябва, че смятам да разгледам и такива коли.
И някой беше споменал че срещу 30лв мож да се видят реалните километри на колата. Това с обикновена диагностика ли става?
Момчета, благодаря ви за отговорите. Общо взето се ориентирах. Аз искам колата да е с 2 врати, тъй като на мен лично ми изглежда по-добре, а и задните седалки все още няма от кого да се ползват.
Последен въпрос - има ли някакви тънкости, по които мога да разбера дали Селеспиида работи както трябва, че смятам да разгледам и такива коли.
И някой беше споменал че срещу 30лв мож да се видят реалните километри на колата. Това с обикновена диагностика ли става?
За Селето ти бях пуснал линк с цяла тема........
В общи линии за изправността на Селето и проверка
1.При отварянето на шофьорската врата трябва да се чуе помпата на Селето за около 5-10 секунди
2.Слагаш ключа на позиция МAR,на контакт без да палиш,натискаш спирачката и започваш да превключваш скоростите,ако помпата се задейства на третото или след третото превключване Ок,ако се включва по-рано има проблем..
3.Покарай колата,виж дали скоростите превключват нормално от скоростния лост,от волана и на Сити режим
4.Провери нивото на маслото на Селето,съда за маслото е при левия калник,маслото трябва да е жълтеникаво а не червено(има умни глави слагат хидравлична течност).....
Друго не мога да се сетя ,все някой ще ме допълни надявам се......
Просто намери твоята кола, ще я познаеш от пръв поглед.
Едва след това се поинтересувай от двигателя.
Аз сега съм със 156 1.8, в никой случай не бих отказал 2.0, но просто моята изглежаше адски запазена.
Разбира се, че 2.0 на 147 е по-добрия вариант колеги, стига сте си вадили доводи от "нищото", "колкото повече, толкова повече".
Колега, помисли си много добре за 1.9 ЖТД, ако търсиш надежност и здравина, това е твоят двигател. ТС са добри бензинови агрегати със страхотен старт, който в градско дава доста добро усещане, но ЖТД е друга бира откъм здравина.
Ще усетиш и в пъти по-добър въртящ момент.
"Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
К.М.
...Колега, помисли си много добре за 1.9 ЖТД, ако търсиш надежност и здравина, това е твоят двигател.
В скромния ми опит с автомобили на два пъти купих кола с прославено "железен" двигател и двата пъти се отървах от колите с облекчение и да речем, поносими загуби. Първата беше пасат 2 с 1.8 пълна инжекция, вадеше си масълце от гарнитурата на капака, на всеки 30-400 км си се омасляваше наново и наново и ни смяна гарнитура го оправяше, ни притягане. Втората с митично здрав беше еспейс с 2.2 пълна инжекция, як и пъргав /като първия по-горе/ но си гореше масло мъжки и след някое и друго отваряне се оказа загинал 4 цилиндър.
При дизелите се "наместих" яката с 2.0 дизел на нисан, не е истина каква тояга, не можеше да държи 70 км по баира към Боровец празна, да оставим това, че съм 110 кг, ама то е повече за да съм им в помощ като се наложи да бутам...
Та в мен е мисля традиционния страх на стария бензинджия /вечно с бензинови коли/ от дизели, падне ли под -10 и започват темите "с каква нафта" и т.н. да оставим , не дай си боже и нещо повредено по двигателя, дюзи, подгревни свещи и какво ли не, дето май не ща и името да му зная, айде да речем, че тоя им прословут маховик е частен случай и не при всички.
По мое мнение дизела е за човек, който разбира от такива двигатели, или купува с наистина компетентен консултант, та да не влезе в някой индийски филм
Comment